Planujesz konferencję, szkolenie lub spotkanie biznesowe?
Skorzystaj z wyjątkowej promocji Zimowa konferencja w Hotelu Panorama*
W ramach rezerwacji konferencyjnej oferujemy:
✔ Salę konferencyjną w pierwszym dniu szkolenia GRATIS
✔ Grzane wino do kolacji dla uczestników GRATIS
✔ Pokój dla organizatora GRATIS
Zapewniamy profesjonalną obsługę, komfortowe warunki oraz wyjątkową atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy i relaksowi.
* Promocja dotyczy rezerwacji na dwudniowe szkolenia i konferencje w lutym i marcu 2025
👉 Kontakt i rezerwacje grupowe: sprzedaz@hpm.com.pl
Hotel Panorama to hotel konferencyjny w pobliżu Warszawy,
w którym rozwiązania architektoniczne uszyte zostały na miarę potrzeb
organizatorów szkoleń, konferencji czy targów.
Nowoczesne, dobrze wyposażone sale konferencyjne to ogromny atut tego obiektu.
25 lat doświadczenia w obsłudze grup biznesowych oraz rosnące grono zadowolonych
klientów to gwarancja sukcesu Państwa spotkań.
Organizując u nas wydarzenie mogą Państwo liczyć na:
profesjonalną obsługę, możliwość dopasowania przestrzeni,
menu oraz wariantów cenowych dokładnie do Waszych potrzeb.
Hotel Panorama dysponuje łącznie
13 salami konferencyjnymiw głównym budynku hotelu
oraz 2 salami wielofukncyjnymi w Chacie Góralskiej.
✔ ściany w salach są wyciszone,
✔ podłogi wyłożone elegancką wykładziną dywanową,
✔ regulacja elektroniczna dostępu światła dziennego,
✔ sale są klimatyzowane z możliwością elektronicznej regulacji,
✔ cyfrowe nagłośnienie,
✔ zapewniamy niezbędny sprzęt multimedialny i audiowizualny do przeprowadzenia konferencji, pokazów, projekcji,
✔ Dostosowanie sali do charakteru spotkania – nowoczesne lub rustykalne wnętrza
✔ Nowoczesny sprzęt multimedialny i audiowizualny
✔ Możliwość promocji Twojej marki – reklama na monitorach informacyjnych, projekcja filmów promocyjnych, wynajem powierzchni wystawienniczych
✔ Menu dostosowane do charakteru wydarzenia
✔ Obsługa techniczna w cenie konferencji
✔ Możliwość transportu gości z lotniska, dworca lub biura
✔ Unikalny program integracyjny – zajęcia teambuildingowe w Posiadłości Zbiroża
Jeżeli jesteś zainteresowany organizacją szkolenia lub konferencji napisz lub zadzwoń do nas bezpośrednio:
e-mail: sprzedaz@hpm.com.pl
tel. 46 857 60 60
Organizacja udanych szkoleń, spotkań firmowych i konferencji jest niezwykle istotnym elementem strategii biznesowej. Dobór odpowiedniego miejsca jest kluczowy dla sukcesu takich wydarzeń, ponieważ nie tylko wpływa na komfort i zadowolenie uczestników, ale odzwierciedla również profesjonalizm i renomę organizatora. W Warszawie i okolicach można znaleźć różne obiekty konferencyjne, oferujące wynajem sal szkoleniowych i na imprezy firmowe, które spełniają najwyższe standardy i oferują doskonałe warunki dla organizacji takich wydarzeń.
Organizacja branżowych wydarzeń, takich jak szkolenia, konferencje czy spotkania firmowe to nie tylko możliwość integracji zespołów, ale też doskonała okazja do budowania relacji z klientami, partnerami biznesowymi czy wzmacniania wizerunku marki. Dlaczego warto rozważyć wynajem obiektu z salą konferencyjną lub szkoleniową na taką imprezę? Płynących z tego korzyści jest wiele. Przede wszystkim jest to świetny sposób na zacieśnienie więzi między pracownikami i stworzenie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy. Integracja przekłada się na lepszą efektywność i zwiększoną motywację zespołu.
Szkolenia i konferencje to też okazja do nawiązania i utrwalenia relacji z klientami, partnerami biznesowymi czy dostawcami. Dzięki spotkaniom twarzą w twarz można lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania drugiej strony, co prowadzi do budowania długotrwałych i owocnych współprac.
Spotkania firmowe w miejscach takich jak obiekty konferencyjne na wynajem pod Warszawą mogą stanowić inspirującą platformę dla kreatywności, wymiany pomysłów i generowania innowacyjnych rozwiązań. Warsztaty zespołowe, warsztaty czy sesje tzw. burzy mózgów, organizowane w unikalnych i ciekawych miejscach, mogą pobudzić twórcze myślenie, co przyczynia się do generowania nowych idei i rozwoju firmy.
Organizacja szkoleń daje też przedsiębiorstwom szansę na promocję marki i wzmocnienie jej wizerunku jako eksperta. Dbałość o szczegóły, profesjonalne podejście do organizacji oraz odpowiednie dopasowanie obiektu konferencyjnego do charakteru wydarzenia, przekładają się na pozytywne postrzeganie przez uczestników spotkania i otoczenie biznesowe. Firmowe imprezy szkoleniowe i konferencyjne stanowią również doskonałą okazję do prezentacji nowych produktów czy usług, co może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki i generowania nowych możliwości biznesowych.
Wybór odpowiedniej sali szkoleniowej na wynajem jest kluczowy dla udanego przebiegu wydarzenia. Oto kilka istotnych czynników, które warto wziąć pod uwagę przy dokonywaniu tej decyzji:
Podsumowując – wybór odpowiedniej sali szkoleniowej na wynajem to bardzo istotny element planowania imprezy firmowej. Przy podejmowaniu decyzji należy wziąć pod uwagę pojemność, układ, infrastrukturę, lokalizację, komfort oraz dodatkowe udogodnienia w obiekcie. Staranne rozważenie tych czynników pomoże zapewnić odpowiednie warunki do pomyślnego przebiegu spotkania.
Jeżeli szukasz idealnego miejsca na wynajem sali konferencyjnej na spotkanie firmowe pod Warszawą, serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą Hotelu Panorama. Możemy zaproponować na Twoją imprezę sale szkoleniowe w nowoczesnym, eleganckim stylu, a także w rustykalnej tonacji, w zależności od charakteru wydarzenia. Wszystkie nasze pomieszczenia są wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny i audiowizualny, który pozwala na stworzenie idealnych warunków dla prowadzących, jak i uczestników.
Oprócz tego zapewniamy obsługę techniczną każdej organizowanej konferencji i szkolenia w cenie spotkania. W razie potrzeby możemy zaaranżować transfer Gości do obiektu, np. z lotniska czy dworca. Po zakończeniu firmowego wydarzenia mogą oni również skorzystać z zajęć integracyjnych i rekreacyjnych na terenie hotelu. Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu nawiązania współpracy!